Ankieta: Motywy przyjazdów Polonii do Polski.

Zwracam się do Państwa z ogromną prośbą o pomoc w realizacji mojej pracy magisterskiej nt.: Motywy przyjazdów Polonii do macierzy.

Jestem studentką ostatniego roku ALMAMER Szkoła Wyższa w Warszawie i zadaniem powierzonym mi przez rektora ww. uczelni dr Janusza Merskiego jest napisanie pracy naukowej na temat Polonii mieszkającej w Europie Zachodniej (Francja, Niemcy, Luksemburg, Belgia, Holandia), a właściwie mało zbadanych jeszcze motywów jej przyjazdów do Polski.
Ważne jest, by wzbogacić zbiór prac naukowych o kolejne pozycje na temat Polonii (w szczególności opuszczającej kraj w latach 1989-2004), bo na ten temat jest najmniej publikacji. Ponadto jest jeszcze wiele do zrobienia, by urozmaicić/uatrakcyjnić Państwa pobyt w kraju ojczystym.

Dla mnie jest to niezwykle fascynujący temat i dlatego byłabym niezmiernie wdzięczna za Państwa pomoc poprzez uzupełnienie mojej w pełni anonimowej ankiety w najbliższym możliwym terminie, ankieta dostępna w: (moje-ankiety.pl/respond-27775)- niestety nie wolno zamieszczać linków, więc bardzo proszę o skopiowanie adresu, wklejenie go do przeglądarki i zatwierdzeniu poprzez wciśnięcie /enter/) lub mogę ją wysłać e-maile’em . Byłabym również wdzięczna, gdyby Państwo zechcieli podzielić się ze znajomymi, przyjaciółmi wiedzą o jej istnieniu.

Bardzo zależy mi na Państwa opinii.

Pozdrawiam serdecznie
Żaneta Jaros
w razie pytań proszę o kontakt
e-mail: zanetajaros@gmail.com

2012-06-12 00:00:00

Żaneta Jaros


Odpowiedzi:

 

RE:Ankieta: Motywy przyjazdów Polonii do Polski.

zarobilem na bryke i wrucilem a teraz sie worze jak pan

2012-06-16 00:00:00

Ziutek

 

RE:Ankieta: Motywy przyjazdów Polonii do Polski.

Nie placili

2012-06-16 00:00:00

K.

 

RE:Ankieta: Motywy przyjazdów Polonii do Polski.

Wrocilam do rodziny, zastanawiam sie nad ponownym wyjazdem,teraz juz z rodzina.

2013-01-27 00:00:00


Zapisz się na powiadomienia o nowych postach w tym wąteku przez email


Dodaj odpowiedź