choroba na okresie próbnym- co dalej

Witam, znalazłam się w wyjątkowej sytuacji. Pracuję w Niemczech od 3 lat- umowa o pracę z ubezpieczeniem. Z dnia na dzień przeszłam do innej firmy, nowa praca, umowa stała , w tym 6 mcy okres próbny z zachowaniem 2 tygodniowego wypowiedzenia. W trzecim miesiacu pracy, przydarzył mi sie wypadek z okiem, byłąm operowana. Jestem obeniw na zwonieniu lekarskim. I tak będzie min.2-3 mce albo dłużej. Problem w tym, że p takiej operacji przez wiele m-cy, lat nie mogę dżwigać i ciężko pracować fizycznie. Mój powrót do pracy jest pod znakiem zapytania, ze względu na wysiłek fizyczny. Czy pracodawca może mnie zwolnić ? Co wtedy mam zrobic, co z chorobowym ? Czy może mnie przennieśc do innej pracy, Może, ale nie musi ? Jakie jest dla mnie korzystne rozwiązanie. Zarejestrować się wtedy w urzędzie pracy ?????Nie znam przepisów....Prosze o pomoc.

2018-05-11 12:18:35

EWA


Odpowiedzi:

 

RE:choroba na okresie próbnym- co dalej

podczas choribowego cie nie zwolni

2018-05-20 07:29:45

arek

 

RE:choroba na okresie próbnym- co dalej