Język!

Witam, potrzebuję pomocy! Jestem studentką filologii polskiej i piszę właśnie licencjat o mieszaniu się języków u dzieci dwujęzycznych w rodzinach polsko-niemieckich. Jeżeli, ktoś z Państwa miał by w otoczeniu właśnie takie dziecko, prosiłabym aby napisał w jaki sposób mieszają się u niego języki. Ostatnio dostałam mail od Pani z Bremen, która opisała mi potyczki językowe swojego dziecka. Jest to dla mnie świetny materiał do pracy. Dzieci tworzą takie wyrazy jak możliwośćkeit, zutanken- zatankować, posmarieren. Proszę o wasze przykłady!

2014-02-04 00:00:00


Odpowiedzi:

 

RE:Język!

Borowac - wiercic

2014-02-04 00:00:00

 

RE:Język!

Nie umiałabym tego lepiej wyeklerowac

2014-02-06 00:00:00

ÜbaHn

 

RE:Język!

Świetne! Dziękuję bardzo i czekam na więcej!

2014-02-06 00:00:00

 

RE:Język!

Witam,

jestem absolwentka germanistyki w Polsce i obecnie robie Ausbildung jako Erzieher i mam praktyki w przedszkolu. Prosze podac mi dokladne informacje, ktore chce Pani uzyskac. Chetnie pomoge :)

2014-02-09 00:00:00

Alex

 

RE:Język!